Salon, domácí pekárna pro psy, foto psů

Salon pro psy Žadlovice

10.04.2016 12:39

Salon pro psy

Vlastním Salon pro psy, který funguje od roku 2005. Nejdříve jsem začínala stříhat v Mohelnici a v Zábřehu a od roku 2011 mám svůj salon ve svém domě - Žadlvoice 64, 789 83 Loštice, což je určitě přínos pro pejsky, protože se ocitnou v příjemném domácím prostředí! :-)


Stříhám pouze malé plemena a plemena do velikosti maximálně kokršpaněla.

Stříhám drápky, vytrhávám chloupky z uší.

Pokud nemáte možnost svého pejska vykoupat doma, nabízím Vám i tuto službu v provozovně v Žadlovicích. Koupání nabízím i pejskům nestříhacím - nejlépe v letních měsících - at se pejek zbytečně nemusí foukat - ne každý to má rád.

Vyhrazuji si právo na nedokončení úpravy při agresivním chování psa!

Vyhrazuji si právo odmítnout zákazníka - majitele psa, který nesplňuje moje kritéria.


MOJE kritéria:


  • psy stříhám a upravuji jen po předchozí telefonické dohodě, prosím dodržujte dobu objednací doby.
     
  • prosím nestříhám agresivní a nemocné pejsky (pro které je stříhání velkou zdravotní zátěží), pejsky s parazity a hárající feny.


  • pejsek musí přijít vždy suchý, jinak nelze ostříhat


  • je nutné, aby byl pejsek před stříháním den dopředu řádně vykoupán, vysušen a vyčesán - možnost koupání v provozovně v Žadlovicích

  • své pejsky při vstupu a odchodu voďte prosím připoutány na vodítko, nebo noste v přenosné tašce nebo náručí

  • pejsek by měl být svým majitelem dostatečně vyvenčen


  • snažím se, aby pejsek ode mne odešel s dobrou náladou nebo aspoň co nejméně stresovaný (záleží vždy na daném jedinci)


  • v žádném případě nepoužívám na pejsky žádné přípravky na sklidňování psa


  • pro mě je v první řadě důležité, aby ode mne odešel spokojený pejsek a potom samozřejmě spokojený páníček:-)




Těším se na Vaše pejsky i Vás :-) 

Kontakt

Marta Mazalová

marta.mazalova@email.cz

Žádlovice 64
Loštice
78983

732805869

www.mazalova.net

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode